TAFED’den Markalara Uyarı: “Türk Mutfağına Karşı Daha Hassas Davanılmasını Bekliyoruz”
TAFED (Türkiye Aşçılar Federasyonu Başkanı) Zeki Açıköz “869 Yerliyse Yeriz” ve “Yaşasın Anadolu” sloganları ile başlattıkları projelere destek verilmesi gerektiğini, bunun Türk mutfağının tanıtılması ve ekonomisi için Markalardan hassasiyet istedi.
TAFED Başkanı Açıköz “869 YERLİYSE YERİZ ve YAŞASIN ANADOLU” kampanyalarına ilişkin yayınladığı basın açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Yıllardır gerek yurt içinde gerekse yurtdışında tanıtımını yaptığımız Türk mutfağı temel değerlerimiz olmuştur.
Türkiye Aşçılar Federasyon olarak 10.000 profesyonel şefimizle son 4 yıldır yürüttüğümüz “869 YERLİYSE YERİZ” ve “YAŞASIN ANADOLU” kampanyalarımız ile memleketimize fayda sağlayan yerli sermayeli firmaların ulusal ve uluslararası alanlarda Gastronomi sektöründe markalaşması adına büyük ve örgütsel kampanyalar başlattık.
Ülkemizin içinde bulunduğu bu zorlu süreçte özellikle örnek teşkil eden firmaların Türk mutfağına karşı daha hassas davranmasını bekliyoruz.
Markaların Türk mutfağını tanıtması hem ülkemiz ekonomisine hem de Türk mutfağına fayda sağlayacaktır”
Türkiye Aşçılar Federasyonu Başkanı
Zeki AÇIKÖZ